A DIMANSIONS-BANKKÁRTYA

Minden, amit a fesztivál-bankkártyáról tudnod kell

Egy kényelmes és egyszerű rendszer részeként, a diMANSIONS fesztivál teljes területén, kizárólag a Festipay elnevezésű kártyával fizethetsz a megvásárolt italokért, ételekért és különböző termékekért. A Festipay kártya elektronikus vásárlási utalványkét működik, melyet a Comparty SRL bocsájt forgalomba. Kártyádat a fesztivál utolsó napjának zárásáig használhatod. A fennmaradó (el nem költött) összeget a „CASH POINT”-pontoknál válthatod vissza készpénzre abban az esetben, ha kártyádon legalább 1 lejnyi összeg van. A visszaváltás 2019. június 17-én 12.00 óráig lehetséges. Ezt követően a kártyák érvényüket vesztik, a rajta maradt összeg zárolva lesz.

Hogyan használjuk a kártyát?

Fizetéshez elég a kártyát a POS-hez érinteni. A Festipay kényelmes és egyszerű módja a vásárlásnak, ráadásul biztonságos is, hiszen ha elveszted azt, letilthatod, majd a számlaszámon lévő összeget egy másik kártyára utalhatod. Ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy előzetesen beregisztrálod kártyádat.

A kártya feltöltése

Kártyádat a TOP UP-ok egyikénél kaphatod meg, ahol fel is töltheted azt. Első alkalommal minimum 30 lejt kell kártyádra feltöltened. Egyenlegedet a fesztivál teljes időtartama alatt újratöltheted – úgy készpénzzel, mint más bankkártyáiddal. A maximálisan feltölthető összeg 500 lej.

A Festipay-kártya regisztrálása

Kártyád regisztráció nélkül is használható. Ugyanakkor a regisztráció garantálja, hogy amennyiben elvesztenéd a kártyád, letilthatod azt, a rajta lévő pénzt pedig egy újabb kártyára utalhatod. A Festipay alkalmazáson keresztül elvégezhető a regisztráció, az applikáció pedig letölthető a Play Store és az App Store boltokon keresztül.

Hogy ellenőrizheted egyenleged?

Bármelyik szolgáltatónál (vendéglátóipari egységnél és árusnál) leolvashatod kártyádat, ha azt hozzáérinted a terminálhoz, s ugyanígy a Festipay CASHPOINT-jainál és az Festipay-alkalmazással is megteheted ezt.

Hogyan tilthatod le az elvesztett kártyát?

Az elvesztett vagy ellopott kártyák csak akkor tilthatók le – a Festipay-alkalmazáson keresztül –, ha előzetesen beregisztráltuk őket. Miután a régi kártyádat letiltottad, újat igényelhetsz – személyesen – a Festipay-helyszínek valamelyikén.

TERMENE ȘI CONDIȚII GENERALE PENTRU CARDUL VOUCHER ELIBERAT DE CĂTRE S.C. COMPARTY SRL



1. PREVEDERI GENERALE

Scopul acestor Termene și Condiții Generale (în continuare TCG) este de a determina termenele generale de utilizare a cardului voucher Festipay (în continuare card sau card Festipay) eliberat de către S.C. COMPARTY SRL (SFÂNTU GHEORGHE, Str. Sporturilor, Nr. 8. BI, 18. Sc. B, Ap 1, în continuare Organizator) la evenimentul organizat în 2019, și drepturile și obligațiile Organizatorului și a persoanelor care utilizează cardul (în continuare vizitator sau deținător de card) în ceea ce privește utilizarea cardului.
Prin preluarea cardului, deținătorul de card este de acord cu prevederile acestor TCG și acceptă să își asume obligația prin aceasta. Cardul Festipay este un voucher electronic eliberat de către Organizator, care va fi folosit – exclusiv, sau non-exclusiv – ca un mijloc de plată la evenimentul deținut de către organizator, așa cum a fost stipulat unilateral de către organizator. Cardul este un card RFID bazat pe tehnologia fără atingere. Cardul nu poate fi considerat un card bancar un mijloc de plată numerar echivalent.
Cardul poate fi folosit pentru plățile realizate în 2019 la Festivalul diMANSIONS, în timpul acestui eveniment, la facilitățile comerciale ce funcționează la locația evenimentului prevăzută de către Organizator.

Data expirării cardului: 17.06.2019 12:00.
Suma rămasă pe card poate fi retrasă până la ora finală de retragere menționată în articolul 8. Termenii retragerii sunt, de asemenea, menționați în articolul 8. Cardul nu conține informații despre deținătorii de card. Cardul este valabil din momentul preluării, acesta putând fi folosit imediat după încărcare. Dacă deținătorul de card nu returnează cardul, atunci el/ea îl poate folosi la evenimente ulterioare organizate de către Organizator în 2019, după reîncărcare, în conformitate cu TCG ale acestor evenimente, cu toate că, suma de pe card, încărcată la Festivalul diMANSIONS NU POATE fi utilizată la un eveniment ulterior. Taxa de comision bancar este de: 0 RON.

2. CERERE DE CARD, ÎNREGISTRARE

Vizitatorul poate cere un card personal imediat după sosirea la festival, la punctul de ridicare a cardului Festipay. Anularea sau înlocuirea cardului Festipay pierdut sau deteriorat poate fi solicitată doar de către utilizatorul înregistrat.
Vizitatorul își poate înregistra cardul Festipay în aplicația descărcată și folosită pe sistemul Android și iOS. Vizitatorul poate descărca aplicația Festipay din Play Store sau App Store.
Cardul poate fi folosit fără înregistrare, dar înregistrarea sa crește nivelul de siguranță a folosirii cardului, deoarece doar după înregistrare un vizitator poate anula un card pierdut. Am vrea să atenționăm toți utilizatorii de card că fără înregistrare voucherul electronic inclus în cardul pierdut nu va putea fi folosit în continuare de proprietarul inițial (și oricine care găsește cardul poate folosi suma de pe acesta, deoarece cardul nu poate fi anulat). În această privință, înregistrarea este foarte recomandată. Deoarece numele deținătorului nu este menționat pe card, vizitatorul este sfătuit să nu îl dea altor persoane și să îl țină într-un loc sigur. Organizatorul nu își asumă nicio răspundere pentru daunele cauzate de nerespectarea celor mai sus menționate, pentru pierderea sau deteriorarea cardului, pentru utilizarea acestuia de către persoane neautorizate și pentru neînregistrarea cardului. Răspunderea pentru cele menționate mai sus este exclusă în mod expres.

3. SOLD DE REÎNCĂRCARE, ÎNLOCUIRE CARD

Fiecare card are un sold. Soldul poate fi reîncărcat cu orice sumă; totuși, în cazul unui card nou, de ex. un card nefolosit încă, suma minimă de încărcare este de 30 de RON, iar în cazul unui card deja utilizat, suma minimă de reîncărcare este de 1 RON. Soldul maxim al cardului și suma maximă a unei singuri reîncărcări este de 500 RON. Cardul poate fi folosit pentru plăți de orice sumă dacă soldul cardului permite acest lucru. Soldul cardului se poate reîncărca oricând.
Reîncărcarea soldului prin card bancar:
Soldul cardului poate fi reîncărcat cu orice sumă și printr-un card bancar. Suma maximă de reîncărcare este de 500 RON.
Soldul poate fi reîncărcat doar în RON. Reclamațiile pot fi realizate doar la punctul de ridicare după ce s-a realizat reîncărcarea, de ex. Tranzacția, dacă diferența poate fi determinată în mod clar. După părăsirea punctului de ridicare nu se mai primesc reclamații.
Înlocuirea unui card pierdut poate fi solicitată personal la punctul Cashpoint, după anularea cardului. Soldul cardului anulat va fi transferat pe noul card în 30 de minute la punctul Cashpoint. (Vezi de asemenea: regulile înlocuirii cardului sau anularea cardului în articolele 6 și 7 din aceste TCG).


4. PLATA CU CARDUL

Plata se realizează la vânzători prin utilizarea terminalelor de plată. Terminalul are două părți:
(i) Un cititor cu afișaj, care este poziționat pe tejghea și este foarte vizibil pentru deținătorul cardului, și
(ii) Un terminal POS, care este poziționat pe tejghea pentru vânzător și nu este neapărat vizibil pentru vizitator.
Procesul de plată:
(i) Vânzătorul introduce în registrul de casă și în terminalul POS suma finală a achiziției;
(ii) După ce suma achiziției este comunicată, aceasta este afișată pe afișajul cititorului, iar dacă vizitatorul acceptă suma indicată, el/ea plasează cardul pe cititor, cu care are loc tranzacția;
(iii) Soldul voucherului scade cu suma respectivă;
(iv) Afișajul cititorului arată noul sold.
Dacă tranzacția a avut loc cu o sumă introdusă incorect din greșeală, sau trebuie să fie anulată din orice motiv, se poate realiza acest lucru la terminalul de plată. Anularea unei tranzacții este posibilă doar la terminalul la care s-a realizat tranzacția și doar dacă aceasta a fost ultima tranzacție efectuată atât cu privire la terminal cât și la card. Altfel, anularea tranzacției nu este posibilă. Chitanța achiziției este dată de către vânzător.
Dacă produsul achiziționat este luat înapoi de către vizitator, atunci termenii privind returnarea produsului vor fi determinați de către vânzător și de cumpărător în conformitate cu legile relevante în vigoare.

5. VERIFICAREA SOLDULUI

Soldul de pe cardul voucher poate fi verificat la vânzătorii care acceptă cardul, în aplicația Festipay și la punctele de ridicare. Vizitatorul va accepta baza de date și declarația Organizatorului cu privire la soldul cardurilor ca fiind finală și aplicabilă.

6. ÎNLOCUIREA CARDULUI

Dacă cardul vizitatorului este pierdut, deteriorat în orice fel, este posibil să fie cerut un card nou. Dacă vizitatorul nu l-a înregistrat, vechiul card al vizitatorului nu poate fi anulat. Soldul de pe cardul vechi - diminuat cu suma depozitului și a taxei de transfer – poate fi transferată pe noul card, dacă vechiul card a fost înregistrat și a fost anulat în prealabil. Transferul soldului se realizează la punctele de Cashpoint. În momentul transferului soldului, persoana care solicită transferul se va identifica cu un act de identitate (CI, pașaport) și va accepta că datele sale personale (nume, adresă, nr CI sau nr pașaport, număr de telefon) vor fi înregistrate. Datele înregistrate în acest mod nu vor fi procesate, ci vor fi folosite numai în conformitate cu prevederile Legii CXII din 2011 privind autodeterminarea informației și libertatea de informare și alte legi relevante. Dacă furnizarea datelor este refuzată, asistentul Cashpoint nu este obligat să efectueze tranzacția. În cazul unui transfer, vizitatorul este informat de procedura de transfer și acceptă ca aceasta să fie efectuată în conformitate cu termenii de mai sus. În cazul unui card deteriorat este necesar ca vechiul card să fie adus și anulat în vederea dobândirii noului card.
Un card nou pot fi cerut de la punctele de ridicare, de la asistenți.

7. ANULAREA CARDULUI

Soldul unui card pierdut, deteriorat sau furat poate fi anulat doar dacă a fost înregistrat în prealabil.
Vizitatorul poate anula cardurile sale Festipay în aplicația Festipay.
Dacă vizitatorul cere acest lucru, soldul cardului anulat va fi transferat pe noul card în 30 de minute de la anulare.

8. RETRAGEREA SOLDULUI

Suma neutilizată poate fi retrasă la punctele de ridicare, rotunjită până la cea mai apropiată sumă de 1 RON. Vizitatorului i se oferă și o chitanță a retragerii sumei.
Deținătorul de card poate retrage soldul neutilizat oricând în timpul festivalului. Retragerea poate fi cerută de către deținătorul cardului la punctele de ridicare. În caz că se retrage o sumă mai mare, asistentul este îndreptățit să verifice identitate deținătorului cardului și să ceară aprobare de la Centrul Financiar pentru retragere. Vizitatorul înțelege că el/ea va trebui să aștepte datorită acestei proceduri și a timpului necesar pentru aprobare. Ultima oră la care soldul poate fi retras la locația festivalului este ora 12:00 în data de 17.06.2019, după care cardul expiră.
Vizitatorii sunt rugați să fie atenți să nu lase retragerea soldului pe ultimul moment.

9. PROCESAREA DATELOR

Vizitatorul ia la cunoștință și este de acord că datele sale personale vor fi folosite de Festipay Zrt. (1135 Budapesta, Reitter Ferenc u 46-48., Cod de înregistrare: 01-10-048644, cod fiscal: 25405983-2-41), care operează sistemul voucher, în legătură cu utilizarea voucherului, în conformitate cu prevederile Legii CXII din 2011 privind autodeterminarea informației și libertatea de informare și alte legi în vigoare privind protecția datelor. Datele vor fi stocate după eveniment în conformitate cu legile relevante și apoi vor fi șterse.
Datele utilizate nu pot fi legate de o persoană fizică, cu excepția cazului înregistrării, atunci când vizitatorul își dă acordul în mod voluntar cu privire la utilizarea datelor. În cazul înregistrării pe telefonul mobil, vor fi legate numai de un număr de telefon mobil. În cazul înregistrării prin aplicația Festipay data va fi legată de adresa de email și de numele persoanei în cauză.
Scopul primar al utilizării datelor este înregistrarea cardurilor voucher.
Vizitatorul (cu inactivare simultană a cardului său) poate cere ștergerea datelor sale personale (de ex. retrage consimțământul privind utilizarea datelor sale personale). Ștergerea poate fi solicitată de la Festipay Zrt. prin poștă sau prin e-mail. Vizitatorul își poate retrage integral sau parțial consimțământul dat anterior, fără a fi obligat să precizeze motivele, Festipay Zrt. după primirea notificării privind retragerea și inactivarea cardului va prevedea de îndată încetarea utilizării datelor și va șterge în mod irevocabil vizitatorul din registrul său și va șterge datele cu caracter personal privind retragerea, pe care le notifică solicitantul.

10. PLÂNGERI, DECĂDERE DIN DREPTURI

Plângerile pot fi făcute numai dacă este prezentat și cardul.
În cazul în care vizitatorul acceptă prezentul document, organizatorul și vizitatorul sunt de acord că orice pretenții care decurg din relația juridică specificată în acest document pot fi executate numai în termen de 6 luni, în conformitate cu articolul 6:22. § 3 din Codul civil maghiar.
Nu trebuie făcută nicio fotografie, nici un videoclip sau nicio altă înregistrare vizuală a punctelor de ridicare (fie din exterior sau din interior), fie a angajaților de acolo. Pentru astfel de înregistrări consimțământul scris în prealabil al Festipay Zrt. este necesar. Normele de mai sus se aplică tuturor înregistrărilor audio sau video ale angajaților la punctele de reîncărcare.
Organizatorul are dreptul de a modifica în mod unilateral aceste TCG, cu condiția să notifice simultan vizitatorii.